Σε προτεραιότητα βρίσκονται οι οδικοί άξονες Μαυροβούνι – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη με τη μέθοδο ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα): Σύμφωνα με άρθρο του κ. Γ. Παπακωνσταντίνου στο Insider, ο ανταγωνιστικός διάλογος (το δεύτερο δηλαδή στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας) βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και σύντομα θα ολοκληρωθεί με την υποβολή του λεπτομερούς οικονομικού / τεχνικού αντικειμενου των δύο οδικών έργων με ΣΔΙΤ. Εκτός απροόπτου η πρόσκληση για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών, θα γίνει εντός του 2025.
Μείωση του χρόνου διαδρομής Θεσσαλονίκης – Γιαννιτσών
Ο οδικός άξονας Μαυροβούνι – Εδεσσα (Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση της Αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) και λειτουργία/ συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας με ΣΔΙΤ) έχει προϋπολογισμό 445 εκατ. ευρώ και θα συμβάλλει στην μείωση του χρόνου διαδρομής μεταξύ Θεσσαλονίκης – Γιαννιτσών και Θεσσαλονίκης – Σκύδρας, καθώς επίσης στη μείωση της διαδρομής Θεσσαλονίκης – Έδεσσας. Θα διευκολύνει επίσης τη σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τις γειτονικές περιοχές.
Διευκολύνοντας τη σύνδεση της Δράμας με τις γειτονικές πόλεις
Ο οδικός άξονας Δράμα – Αμφίπολη, είναι ένας κάθετος άξονας τάξης προϋπολογισμού 248,5 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, ο οποίος συμβάλλει στην επικοινωνία της Δράμας με τις γειτονικές πόλεις μέσα απο την Εγνατία Οδό.
Και στους δύο διαγωνισμούς, λαμβάνουν μέρος οι εταιρείες της 7ης τάξης ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, AKTOR και το σχήμα ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΜΕΤΚΑ.